Monday, December 27, 2010

Hari yang memenatkan

Hari nie..Sure aku cakap memang penat gilerr..Pukul 7.00 pagi tadi aku dah bangun..
Bersiap nak pergi belajar motor..Actually, aku dah habis...
Just sebelum test JPJ, memang dia suruh belajar lagi 3 kali..
Biar betul-btul mahir..Aku tak kisah....Asal pass...
Then, sampai sana..Punyalah ramai orang..Sampai tak cukup kerusi...
Kalau ramai orang, biasalah..Memang kena TUNGGU la jawapnya..
Lama gilerr aku kena tunggu..Kalau boleh balik, dah lama aku blah..
PENANTIAN ITU SUATU PENYEKSAAN
Baru aku tahu maksud sebenar perkataan ini..
Lepas aku selesau\i belajar motor tu, aku pun pergi lah dekat meja jurulatih tu.
Nak amek lesen 'L' aku..Bagi yang dah habis praktikal, just kena pass up lesen jerr
untuk belajar..Kalau belum habis lagi, kena pass up lesen beserta dengan borang biru..
Borang biru tu memang sekolah memandu dah sediakan..Suddenly

"Takde pun lesen awak"

Jeng..jeng..jeng..Pak cik tu buat lawak pulak..Macam mana lesen aku
boleh takde..Sedangkan masa aku jejak jerr kaki kanan aku dekat situ,
aku terus bagi lesen aku dekat jurulatih tu..Then, dia boleh cakap
takde pulak..Habis tu, tadi yang panggil nama aku suruh masuk litar tadi siapa?
Rupa-rupanya jatuh lerr..Haiya!!Buat suspen jerr lah..
Aku admit, time tu memang aku cuak gilerr..Nk nangis pun ada gak..
Yelah, next week aku dah nak test..Macam mana nak test
kalau lesen hilang...Apa-apa pun, aku memang tak salahkan pak cik tu..
Yelah, orang ramai..Memang kelam-kabut sikit lah...

Balik jerr dari situ, terus aku on tv(pas sampai rumah lerrr)...
Tengok cerita STAIRWAY TO HEAVEN..
Episod tadi sedih gilerr..Aku nak nangis..Tapi tahan...
Huhuhu

Pukul 1.00 tadi, pergi sekolah adik aku pulak...Beli buku..
Lepas tu, pergi supermarket lak..Belanja sikit..
Ada lah dalam 5 buah kedai aku singgah sbeelum aku sampai rumah...
Penat seh..Teh tarik satu!!!!!

No comments:

Post a Comment

Followers