Saturday, December 18, 2010

I hate!!!!

Honestly, I hate wearing spec...Aku memang menyampah gila2 arr..
Menyusahkan..
Aku ingat lagi masa aku darjah 6..Time 2 la aku start rabun..
Rabun jauh..
Masa tu aku dekat sekolah agama..
Aku tengah copy soalan yang cikgu tulis dekat papan hitam..
Suddenly, tulisan kat papan hitam tu jadi kabur..
Aku cakap dengan kawan aku ATHIRAH..
Dia cakap..
"Umi rabun kot..Try arr check kat kedai"
Perasaan aku?? Happy gilerr2....
Pelik kan..Macam nie ceritanya..
Masa aku darjah satu..
Alah, time aku still budak hingusan...
Ada sorunx budak ni, classmate aku..FARAHIYAH...
Dia pakai spec..Frankly speaking..Aku tak pernah
nampak orunx pakai spec..
So bile dyerr pakai, rse pelik + unik..
Aku pun pinjam la cermin mata dia..Saja pakai..
Dengan harapan mata aku jadi rabun..
Allah pun tunaikanlah impian aku tu..Menyesal tol..
Bila dah pakai, rse mcm nk kembali ke zaman jahiliah dulu...
Memang susah..Tambahan lagi, rabun jauh aku teruk sangat...
Setiap 2 or 3 buln, mst kne tmbh power..
Kadangkala, aku perlukan 'ia'..But sometimes, I hate it..
Huhuhu

2 comments:

  1. alooo..mi. lek la.. t kai lens plak ae.. xyah kai spec lagi..:))

    ReplyDelete
  2. huhuhu..
    kte on jerr..mk kterr yg xksi..

    ReplyDelete

Followers