Tuesday, December 21, 2010

Apa Nak Jadi??!!!

Tadi pukul 1.30, aku buka tv3 nak tengok berita...Lagi-lagi berita orang kena bunuh. Aku pun tak faham lah dengan manusia zaman sekarang nie. Asal tak puas hati jerr, mesti bunuh. Tak boleh tengok orang lain senang. Aku admit, sifat dengki and tak puas hati memang dah sebati dalam diri insan yang bergelar manusia. Tapi, buat apalah sampai nak kena membunuh..Maybe dorunx rase puas agaknye bila dah buat macam tu. Bagi aku, puas untuk sesaat dua jerr. Lepas tu, meringkuk la dalam penjara. Buat merana diri jerr. Kalau setakat bunuh jerr, kira 'okay' lah. Yang dahsyat tu, dikerat-kerat mayat tu. Wei, ingat mayat tu ayam, lembu or kambing kerr ko nak kerat-kerat...Ada jugak yang kena bunuh sebab tak balas cinta si jejaka tu..Dah tu, siap di simbah asid lagi..Mak aku cakap..

"Hey, cantik salah..Tak cantik pun salah..Senang, biarlah sederhana"..

Hurmm, betullah tu..

No comments:

Post a Comment

Followers